Escape room: ken jij de Code?
De Code of Conduct (oftewel gedragscode) is bij veel bedrijven een bekend fenomeen. Maar nadat (nieuwe) medewerkers de Code gelezen en geaccepteerd hebben, wordt er vaak nog maar weinig aandacht aan besteed... Tijd om daar verandering in te brengen!
Uitdaging.
Binnen veel middelgrote en grote bedrijven is het een bekend fenomeen: de Code of Conduct, oftewel de gedragscode. Zo ook bij onze klant, een grote internationale verzekeraar. De Code of Conduct wordt gebruikt om een professionele en sociale werkomgeving te creëren, zowel binnen het bedrijf als daarbuiten.
Het hebben van een gedragscode geeft een bedrijf echter nog geen garantie dat alle werknemers zich eraan houden. Het lezen en accepteren van de gedragscode is vaak een onderdeel van de arbeidsovereenkomst. Na het tekenen, wordt er nog maar weinig aandacht aan de gedragscode besteed. Terwijl het moeilijkste deel, het dagelijks toepassen ervan, juist dan pas begint..
Tijd voor verandering! De gedragscode moet weer gaan leven onder alle medewerkers. Brainstud kreeg de uitdagende opdracht om een interactieve leeroplossing te bedenken die wereldwijd geïmplementeerd kon worden.
Cijfers.
- 7 talen (Nederlands, Engels, Frans, Duits, Spaans, Italiaans en Pools)
- 54 landen
- 3700 medewerkers wereldwijd